årets första glass på svensk mark!!

Idag var vi i klassen på Sthlmstingsrätt och gick på olika mål eftersom vi i ShA just nu läser Lag och Rätt... Det var intressant och ett bra mål som iaf alla vi som var på det förstod, bra skolexempel helt enkelt.

På vägen tillbaka till skolan så gick vi in till 7-eleven och köpte glass eftersom solen bestämde sig för att titta fram. Det var årets första glass på svensk mark eftersom jag redan ätit glass under seglingen.

I skolan åt vi lunch i solen och sen så hade vi även delar av religionen utomhus. Nice kan man lungt säga. Imorn är det fika med Hanna ska bli grymt att träffa henne var sååå länge sen, det var innan seglingen liksom:D ska bli asbra... Sen ska jag fika med linn på fredag vilket var ännu längre sen jag träffa henne så det ska bli kul.. tror faktiskt inte att hon vet så mycket om erik och jag kan ju säga att jag har ändrat mig en hel del sen jag gick i högstadiet.. så det ska bli intressant och kul:D

Var i stallet och hade möte med Lotta och Lydia om tävlingen 4maj.. känns lungt nu, jag kan lugna mig en hel del.. har så lätt för att stressa upp mig... ser fram emot helgen på graningen och distrikts årsmötet för SKUSS å en massa folk :D och elsa är ju med så det blir nog topppen :)

saknar Erik... och han är hemma i helgen och jag är det inte så det är tre veckor tills vi syns.. men har insett att jag hinner träffa honom kort på söndag innan han åker ut på fältvecka.. ska överaska honom på centralen tror jag.. blir bra hoppas jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0