DÅM- Vi ses på Compis

Nu är helgen avklarad.. för mig helt klart en som skiljde sig från många av mina vanliga...

I fredags så var jag inte den friskaste människan på jorden.. åkte hem och sov efter lektionen i Stureby och sedan tog jag mitt pick och pack för att åka till DÅM-distriktsårsmöte för er som inte är på banan.. Mötte upp Elsa vid slussen för att ta bussen till Graninge. Fick sällskap av Victor och Johannes från Sollentuna också. Hade lite intro på kvällen och sen allmänt skitsnack som avrundades vid ettsnåret..

Lördag: Mötet börjar och det är helt klart en upplevelse. Vi hade avbrott för lunch och sedan olika gruppdiskussioner om olika saker.. jag hade om ekonomin och verksamheten. Det var givande diskussioner:D Mötet fortsatte och det blev en del debattering om Compis(en community) aja.. ska inte bli långrandig nu.. Mötet skulle fortsätta på söndagen så vi hade talangjakt och något liknande mellanstadiedisko därefter.. Jag hamnade i en diskussion med en kille från Vällingby, Johnny vilket var värt.. Elsa tog senare över den. Efter midnattsmässan fortsatte vi diskussionen och jag hade tänkt komma i säng någolunda vettigt men Markus "Brunken" lyckades rycka med mig istället.. Vid fyra slocknade jag helt...

Söndag: Mötet fortsatte vi var klara vid lunch och fick skjuts till stan.. (tack markus) åkte till Erik för att reda ut ett och annat då helgen itne vart den bästa för oss men det blev bra..:D Nu är han tillbaka i Karlsborg..och jag är hemma.. trött

Det har vart en underbar helg med massa nytt folk.. Helt klart värt! Kommer bli mer åsnt för mig nu. Dessutom var det kul med dom som var där från Göteborg och Lund vart som strösslet på glassen typ.. Nu ska jag bara hålla kontakten med alla underbara nya människor.. så vi ses på Compis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0