en svalas frihet

Helgen har vart bra med trevliga kvällar både fredag och lördag. Erik kom hem i fredags. underbart att träffa honom känna att jag faktiskt fortfarande är galet kär. Kanske blir ännu mer med de beryktade vårkänslorna. Stall och så som vanligt har det vart med underbart väder alla dagar.

Har ridit Careful 2 ggr fredag och idag. Idag var så himla bra red banvallarna ner till vattnet med båtar och barn och allt var idylliskt lugnet la sig bara. Sen galopperade vi lite på fältet också:) Nu är min helg som hästvakt över eftersom Anita är hemma igen men jag sköter ju fortfarande dem små liven men just att rida ut på Careful är nog bland det bästa jag vet just nu. För att få höra gnäggningarna i gången och när hon lägger mulen mot axeln och bara är så som hon är när hon är bäst är obeskrivligt.

Annars har jag idag bråkat med mina föräldrar, fin start eftersom dem kom hem inatt. Jag orkar inte mer är stressad och pressad över det mesta och känner mig bara allmänt hopplös.. Mer än nånsin vill jag bara lämna stan, hemmet och flytta för att plugga.

Mest vill jag känna friheten av en lättad hjärna, ett hoppfullt hjärta och ett gott samvete. Känslan av att kunna göra allt.. Kunna flyga som svalan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0