grattis... saknar dig

Jobbade igår och hade tänkt gå på bio med Erik igår kväll men så blev det inte för bajsbraschen är inte skonsam. Åkte hem till honom istället, åt och pratade lite. Somnade ganska tidigt.. Mycket mys blev det :) så underbart att ha honom hemma.

Idag har jag dragit runt honom i stan efter turkosa saker till skivan. Hittade smycken och sminket köpte ett par vita skor som jag ska spraymåla gav liksom upp att hitta ett par turkosa. Men jag måste säga att han var duktig som orkade gå med och så.. men det var rätt mys ändå.. Köpte hem senaste boken i sagan om klanen otori och lite film .. skulle ha pluggat historia nu prov imorn men jag pallar faktiskt inte.. Har skummat det lite å gör det igen sen men det är så jävla tråkigt rent utsagt....

Idag hade Lucky fyllt arton. kanske firar han det bland de andra änglarna.. saknar honom i alla fall, nu har det gått 105 dagar sen han bytte värld. Men han lever kvar hos mig.. Saknad är han riktigt mycket också.. lilla älsklings hästen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0