helgen som var och dagen som gick

Helgen har vart under omständigheterna bra... Hoppade i fredags på Radieuse vilket var hur mys som helst.. Visst det kanske inte gick toppen men efter mycket tjat från Eva och flera chanser så blev det riktigt bra tillslut... Tror att vi kan bli ett bra team, Radieuse och jag. Söt är hon i alla fall och jag kan bara inte låta bli att tycka om henne lite extra :)

Jobbade i lördags och det gick bra.. Hoppade Calippo, trodde Sara hade nått emot mig men det blev bättre än vad jag trodde.. Det kan vara lite krut i den gamla gubben också, jag menar någon gång under sin tid på djursholm ska man liksom hoppat Calippo.. Nu är det avklarat för min del 2ggr till och med :P Sen kom det som gjorde min dag.. Red på Careful, det var länge sen sist och det har liksom aldrig blivit helt bra när jag ridit henne förr. Liksom svårt att hålla ihop henne och så.. men i lördags:D det var som jag vet inte vad underbart så jävla kul rent utsagt. Vi skuttade över ett sockerbitshinder och bytte galopp. Hur underbart som helst hade kunnat hålla på länge men jag behärskade mig själv...

Träffade Erik i söndags och hade det allmänt mys bara... helt klart ett bra avslut på lovet...

Nu är jag tillbaka i skolan och det känns väl ok.. Man hade inte förväntat mycket av dagen men trots en mulen morgon så invigdes cykeln för året och jag trampade till skolan.. Sen så var det bara att titta ut genom fönstret och se hur det sedan blev strålande sol och en klarblå himmel... Så cykla hem var så skönt.. Vårkänslorna infann sig verkligen :D dessutom fick jag vg på fysik b nationella, japps jag är nöjd typ mer än nöjd :D

måste plugga lite och imorn ska vi till sthlms tingsrätt hoppas bara dagens väder vill hålla i sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0