Hur ska detta gå?

3veckor av alldelles för mycket plugg ligger framför mig.. Hela klassen är smått panikslagen och jag vill gärna hinna med sådant som jag älskar typ, stall, kyrka och vänner.. Hur det ska gå ihop är ett mysterium.. Speciellt eftersom jag har relativt dålig disciplin, visst skrev lite på arbeten ikväll men fortfarande jag kunde säkert gjort med men motivationen bara går ur mig...

Får ta lite varje dag så ska det väl gå.. och en anings nattuppsittande under nästa vecka lär ju hända.. men allt går med kaffe:D

morgondagen är iaf kort.. ev in till stan efter skolan och så måste jag börja leta klänning till skivan :S gosh.. har ju levat att chocka i färgglatt :P

tack för mig leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0