Klänning klar

Idag så har jag köpt klännig till skivan:) skönt att ha det avklarat.. bara skor kvar som ska vara i samma färg.. men emn det ska nog gå ihop. Iaf så är juag mycket nöjd med köpet.. kanske inte så crazy som jag hade hoppats men jag är nöjd :D

Tog en rejäl sovmorgon också.. tyckte jag var förtjänt av det.. har sedan vart trött hela dan också.. såg lite på tv innan jag tg tag i pluggande på em.. nu för nåra minuter sen gav jag upp..

älskar våra sovmornar på måndagmornar.. dom är helt klart värda..:D

..jag saknar Erik.... mycket...

hur ska jag kunna uttrycka mig.. kunna beskriva hur mycket jag saknar dig.. snart hade du fyllt myndig.. du hade fortfarande kunnat rädda mig från att falla fritt.. ner i avgrunden.. du hade kunnat torka tårarna som rinner och fyllt mitt hjärta med gläde.. Lucky du var allt.. allt.. och jag kommer alltid bära med dig i mitt hjärta <3 älskade underbara vän..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0