trött.. saknar.. och Anna och Eva är bäst!

Jag är TRÖTT!!! Har jobbat hela dagen och är helt slut.. som vi konstaterade om man lägger sig ner är man körd, då reser man sig inte igen.. Nu väntar middag, tv, ben&jerry´s, choklad.. mmm:) jag gillar.

Red på Magnat idag, den nya hästen.. söt liten filur, lagom för mig:) han vart rätt trött men det är förståligt med tanke på att han är rätt omusklad och gått 3 dar nu.. tussen.. Promenixa med Careful idag och igår.. och igår när jag skötte var hon som ett fjun.. Jättekelig och ville bara mysa och inte bråkig det minsta..  nej tack för att hon finns. hon har verkligen fått ta en viktig roll :) och hon gör det med glans. man kan inte annat än le.

Btw så var de andra två hästarna också som små änglar igår när jag skötte och sen hoppade jag Bailey´s och det var kul om än så gick det liiiite fort :P haha

Saknar Erik.. mycket.. närheten... att mysa.. bara allt! han kommer hem på fredag..

Anna fråga igår om jag ville åka med till Falsterbo och bo med henne och Eva.. klart jag sa ja!! dom är bäst!! Luckyteamet goes together.. får ta med en kompis också.. funderar på vem bara..

Måste bara säga att en viss människa sjunker stenhårt i mina ögon mot vad han han stod förra helgen (på topp) liksom... ingen kontakt alls om inte jag tar den först.. men dåså.. då är det bra för mig faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0