En uppdatering av mitt nya liv

Okej jag vet, jag har verkligen vart kass de senaste 2 veckorna på att uppdatera min blogg. Faktum är att jag inte alls har hunnit. Så hur lever jag nu eller snarare hur har jag levt de senaste två veckorna.
Började den 12 men att vi askalastidigt sågs inne i stan, leddes runt av faddrar, fick info och träffade fadderierna. Helt enkelt en massa info på en dag. Sen har allt rullat på en vanlig dag är typ

Börja 10 (alltså 10.15 - i like akademisk kvart) Nån föreläsning eller lektion
12.00 MatNatvard (mer info om vad som händer em och kväll för oss nollan) och hinna äta nån lunch, mest mackor eftersom jag knappt ätit middag hemma.
13 Yttligare lektion eller föreläsning
15 / 17 slutar för dan Efter det följer troligen en aktivitet vilket den senaste veckan vart häfvträning för min del...
Men jag har älskat de här veckorna. Jag har sovit för ojämna tider, ätit för lite och fel och tränat ännu mindre och konsumerat större mängder alkohol än nånsin på två veckor. Och allt detta tillsammans med underbara människor. Hur låter det, inte så tokigt va? Nej det tycker jag inte helller.

Sen så finns det ju nackdelar med allt Typ: Korridorskök har svårt att hålla sig fräscha när 7 pers delar och alla inte torkar upp.
Jag saknar stallet hur mycket som helst
Jag saknar Erik, och ännu mer att känna av att jag är i ett förhållande
Jag har inte tränat, saknar det
Det är skittrist att laga mat till sig själv

Men som fadderist john säger, det kommer bli kuuul, jäääättekuuul, alla nollan ska gå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0