Flytten är gjord

Nu sitter jag här då.. I mitt nya hem. Hur sjukt är det inte. Har inte riktigt fattat än om jag ska vara ärlig. Pappa och jag har i alla fall lyckats göra det riktigt hemtrevligt i rummet är supernöjd. Bilder kommer nog :D Fick en släng av panik när jag skulle laga mat. tomt i köket och spisen fungerade inte. Och de enda jag sett var två skumma killar. Men när jag i alla fall lyckats göra mig mat alltså lyckats lista ut hur spisen fungerar så träffa jag två andra i korridoren. En kille som bott här 3 år han hade koll på det mesta och en tjej som är lika gammal som jag och också ska plugga biologi. Så, sällskap imorgon. Och sedan kom även hennes kille som bor i en annan korridor över. Liksom laga mat ihop och hela den grejjen. Snacka om att jag saknar Erik. Längtar efter honom redan.Kanske inte så konstigt eftersom vi typ bott ihop de senaste 2 veckorna... Aja det här kommer bli bra tror jag. Men att få komma hemhem ibland kommer vara så värt faktiskt. Nu ska jag dricka upp mitt te för att gå och lägga mig.. upp med tuppen imorgon sörrni. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0