full koll.. eller inte!

Just nu håller jag på för fullt att packa ihop det sista inför flytten på måndag. Jag tror jag har koll eller snarare hoppas kan jag väl säga. Allt ligger framme och den sista tvätten är igång. Okej nu kan det verka som om jag verkar jättestressad och ja det stämmer bra. Jag ska nämligen inte vara hemma ikväll eller imorgon under hela dagen. Ska spendera den tiden hos Erik eftersom han åker tillbaka till lumpen imorgon. Men jag har insett att det är sjukt mycket som ska med. så jäkla mycket att tänka på. Till en annan sak.. Jag var nere i stallet häromdagen. Ja det var ångestfyllt. Liksom jag har verkligen spenderat mycket av mitt liv där. Fan, vad jag kommer sakna det... Och jag har insett att jag måste se till att rida under loven och helt också hitta någon häst att rida på nere i Linköping. Har ju för mål att börja träna ordentligt där också.. den här gången ska jag lyckas. OS har dragit igång också och visar dem ridningen nej inte direkt.... varför bortprioritera och ännu värre med krönikören i SvD som tycker att det inte bör vara en OSgren längre för att det är den enda sporten där utövaren (ryttaren) är beroende och hur den presterar beror på hästen och så är det inte i någon annan sport. Jo visste, det är sant men liksom uppenbarligen vet han inte vad som krävs för att få hästen att arbeta med en... så han kan ju bara tycka om han vill... anyway måste fortsätta fixa ihop alla mina saker nu.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej! Kika in på min blogg, vet jag! Titta på foton, var med i debatten om grupptryck, läs min novell + andra inlägg och kommentera! ♥

2008-08-09 @ 13:35:41
URL: http://sarahsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0