Linköping imorgon

Imorgon ska jag och föräldrarna ner till linköping för att hämta ut nyckeln till mitt rum, kolla vad osm behövre inhandlas mm. Onsdagen ska väl ägnas åt Ikea och inhandlande. Därför ser mitt rum för tillfället ut som jag vet inte vad med saker som ska med ner. Främst kläder.. Vi ska bo hos min kusin Mårten medans vi är där och hans tjej. Ska bli kul att se hur det ser ut. Dessutom kommer andra kusinen ner med sin knodd som nu är 3 år iofs. Idag har jag vart i Täby.. i ett desperat försök att klippa mig innan jag ska flytta så gick jag på drop in klippning och blev riktigt nöjd med resultatet.. :D Är fasktiskt lite nervig inför min flytt men har de senaste dagarna hemma känt att det ska bli riktigt skönt att få kontrollera mitt egna liv. Dock ska jag i veckan för allt i världen hinna ner till stallet, har inte vågat mig ner än medans hästarna sattes igång, liksom en gång till häst där på typ Hubbe eller RAdieuse och jag skulle säkert ångra mig... men men Nu ska jag packa vidare och adressändra lite.. seriöst va :P

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas att du kommer att trivas här i Linköping :) /Sandra

2008-08-04 @ 13:49:31
URL: http://sajjas.blogg.se/
Postat av: Alice

Haha, jag har ju mina tretusen fria sms, så don't worry, så att säga! Och självklart vill ju VI veta hur DU har det också! Hörs säkert snart. Pussar & kramar

2008-08-08 @ 23:37:32
URL: http://fotoflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0