my summer of -08

- Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort för?
   var i falsterbo
- Dog någon som stod dig nära?
    Nej
- Vilka länder besökte du?
   var bara i hemlandet
- Är det något du saknar sommaren 2008 som du vill ha sommaren 2009?
   hästarna.. konserter
- Vilket datum från sommaren 2008 kommer du alltid att minnas?
   STUDENTEN 5juni!
- Största misstaget?
   missade lars winnerbäck på zinken
- Har du varit sjuk eller skadat dig?
  helt prima har jag mått
- Bästa köpet?
allt till mitt rum
  - Vad spenderade du mest pengar på?
Falsterbo
- Gjorde någonting dig riktigt glad?
 studenten, en underbar konfagrupp och en lycklig careful
- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2008?
   hmm, one of us för att låta kristen
- Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
   svårt förra sommare går inte att jämföra med (aussi land)
- Vad önskar du att du gjort mer?
   Hann träffa mina vänner och careful
- Vad önskar du att du gjort mindre?
   oroat mig inför hösten
- Hur spenderade du midsommarafton?
  sätra brunn med bra ledarkollegor och underbara konfirmander
- Blev du kär i sommar?
nej var det redan
  - Hur många förhållanden?
   samma som det senaste 1,5året som gick
- Bästa boken du läste i sommar?
  snöfalken
- Något du önskade och fick?
  bostad i linköping!
- Något du önskade dig men inte fick?
  att ha kvar stallet och flytta samtidigt
- Vad gjorde du på första dagen på sommarlovet?
   öppnade studentpresenter :)
- Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
   utomlands och hästar hade inte vart fel
- Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2008?
   slapp som bara den
- Vad fick dig att må bra?
Careful! mina ledarkollegor och konfirmander
 - Vem saknade du?
alltid Lucky
- Sommarens sötaste?
  fölisarna där careful bor nu
- Sommarens godaste?
  grillspett
- Sommarens största kärlek?
 careful igen... alltid som störst kärlek till något man ska lämna
- Sommarens besvikelse 
  den kalla starten
- Sommarens bästa?
  cajjo i falsterbo
- Sommarens snällaste? 
  faddrarna nu och alla som firade min student

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0