not as before

Allt jag kan säga är att inget är som det var förr...

Erik och jag har hållit kontakten de senaste dagarna och det har ju vart lite upp o ner för varje gång. Nu de senaste gångerna har vi mer pratat som kompisar. Vilket jag ärligt inte har haft något problem med. Imorse fick jag i och för sig ett infall av saknad av honom... men samtidigt vet jag inte om det räcker. Resten av tiden vet jag inte har liksom inte ens tänkt på det bara levt vidare i mitt liv här som han aldrig riktigt vart en del av, kanske därför det inte känns så konstigt.

Mitt liv här.. ja det liksom inget hemma. Men jag älskar det, för undantag av köket och plugget. men det är en bisak. Onsdag och torsdag kväll var riktigt trevliga, spenderades hos kalle med benjamin och i onsdags även de andra två i hans lägenhet, det var två kvällar av god mat och trevligt sällskap.

Tränade i onsdags också, spinning, tänkte först va fan jag gett mig in på men sen var det asnice. Imorn blir det step/styrka pass i 1h och 15min ska bli skönt. Sen på kvällen är det nollephesten alltså vi nollor ska bli ettor. Ser fram emot den massor.

Annars så hänger plugget över mig och det blir väl lite av det ikväll kanske i alla fall. annars imorn och söndag så blir det kemiplugg. Idag så har pappa vart här och lämnat en tv och installerat min skrivare vilket känns bra. Har saknar tv faktiskt.

Nästa vecka hoppas jag att mina rutiner börjar sitta för nu under typ frukosten när jag saknade erik är liksom då jag saknar honom och tänker på honom, så tror jag behöver rutin för att hinna tänka in erik igen... men visst saknar jag det vi hade, kanske bara förhållande i sig men ändå... han

I will try to fix you

Nu blir det snart duschen och sen mat, lite plugg och sen en film tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0