som nollan har vi aldrig rätt

Nu så har vi presenterat vårt klassuppdrag. Min klass eller nja min grupp hade bakat en tårta och gjort en sång.. eftersom vi bara var två grupper som hade något att presentera så vann vi båda mycket diplomatiskt av vårt gudfadderi... Sedan så vart det brännbollsmatch. Nollan mot Gudfadderiet, ja nollan var bättre men gudfadderiet hade sina egna regler.. Alltså nollan förlorade stenhårt. Vi försökte också fuska men det resulterade i minuspoäng så alla slutade sen i kaos.

Ibland valde dom att använda äpplen som bollar och då så plockade vi upp bitarna och gick bort med dom till en fjoris som blev glad.. saknar sindarve då.. funderar på att försöka jobba där nästa sommar vore så mys. Nu när jag inte har hästarna blir jag mer säker på att jag kanske vill jobba med hästar sen även om valar alltid kommer locka mest och djurskyddsinspektör. Anyway vi spelade sen mot faddrarna och ägde dom stenhårt och där genom ärliga regler.

Kvällen ägnades åt ett storkok av korvstroganoff samt dammsugning och duschning. Börjar 8.15 imorn och ska snart leta upp min säng (den står typ 3 m bort)
 Imorn får det bli plugg, tisdag taco och tequilakväll hos cissi.. mkt trevligt.. tror btw det kommer en ny till klassen imorrn. skulle itne vilja ta igen allt vi gjort nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0