2a advent och en typisk söndag

Jag kan inte mer än säga att dagen har vart som vilken söndag som helst, förrutom pepparkakorna och julmusten då. Vi har bara slppat idag, kollat på film och myst. Jag har även ringt Anita för att höra hur det var med hästarna. Det är alltid så roligt att ringa henne man känner sg alltid lika uppskattad. Speciellt när man får höra att man alltid är efterlängtad.

I vilket fall. Alla 3 hästarna mådde bra och hon tyckte att jag skulle skritta med ut någon dag. Får väl se om jag hamnar på Ruter eller Dokki då, när Careful stod i stallet fick jag inte rida på Ruter alls =P men nu är det väl kanske andra bullar som gäller. Men det jag framför allt vill höra mig för om var om dom skulle ut något tillCareful och japp det började bli dax för det. Så i mellandagarna kommer jag som det ser ut nu äntligen få träffa min efterlängtade grå häst.

I can´t wait

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0