En trevlig måndag med mig själv

Måndagen har främst spenderats med mig själv. Gick upp imorse, lallade runt hemma. Åkte in till stan vid 13 för att vara hos tandläkaren 13.40.. Jag hade vart ganska duktig och hade inga hål. Däremot fick jag höra det vanliga att jag måste använda tandtråd. Jag var faktiskt duktig med det ett tag fram tills dess att de tog slut och då köpte jag aldrig nya.

När jag var klar där så tog jag mig mer uppåt stan. Var på jakt efter en kjol och hittade en som verkligen var superfin på HM svart med hög midja. Sen vart det även en röd kofta på Gina Tricot, så nu är lite kläder inför jul fixat. Sen vart det en julklapp till Benjamin som jag här inte tänker skriva vad det blev, det blev även en till julklapp till Benjamin, en tröja från Carlings som han ville öppna direkt så det fick han. Den satt riktigt snyggt och jag är ruggigt nöjd. Han med. =D Kan inte mer än säga ett STORT TACK till den otroligt hjälpsamma personalen på Carlings i Linköping som plockade fram tröjor, dividerade och mätte med mig.

Jag borde snart packa lite inför mitt hemfarande då jag inte vet än vilka kläder jag ska ta med mig alls... har liksom ingen aning..

Never mind.. ska plugga vidare och fortsätta titta på design Simon och Tomas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0