Huskur=bra!

Min lilla huskur med tranbärsjuice mot en stundande urinvägsinfektion har hjälpt. Nu ska jag fortsätta dricka den typ 5 dar till så bakterierna verkligen försvinner. Så ska ladda upp kylskåpet idag då del blir typ 1 liter om dagen. Annars om man känner att Jokks tranbärsjuice är lite dyr så kan man köra på c-vitamin brustabletter men jag gillar verkligen juicen, så unnar mig det. Så det hemliga i det här är framförallt c-vitaminerna men juicen återställer det naturliga pH värdet. Min kära pojkvän mår dock sämre då hans ögon inte alls vill samarbeta så han befinner sig på vårdcentralen nu och förhoppningsvis blir det bättre snart.

Nu sitter jag hemma och har satt på julmusiken för första gången i år=) så himla mys. Ikväll blir det till att lägga över dom på mp3n så jag blir riktigt nöjd

Eftersom jag nu har blivit bättre så innebär det träning imorgon för mig. Vi har labb till 17 men hoppas på att jag ska hinna träna både bodycombat och bodyjam.. 9dagar till hemfärd nu

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0