I sthlm

Tror inte det kommer bli så mycket uppdaterande den här veckan som jag är hemma. Har liksom inte tid. Har idag faktiskt pluggat lite men annars sprungit runt i Täby C med mamma och fixat ihop de sista julklapparna. Mycket nöjd måste jag säga. Så nu kan jag iaf släppa det. Ska snart göra mid iordning och åka till kyrkan ska blir riktigt kul att träffa alla igen, Senast var i juni och några i somras på lägret.

Sprang på Malin i Täby också. Har inte sett henne sen typ studenten. Iaf så skulle dem ut imorgon så jag ska kanske hänga på. Tror att det skulle kunna bli en riktigt lyckad kväll i så fall med mycket roligt. Och annars skulle det vara riktigt kul att bara träffa alla igen.

Nu ska jag kila puss o hej

Saknar dig B<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0