Idag blir det promenad

Hästveckan rullar på. Hoppningen har börjat gå bra nu och Radieuse är så söt så jag dör. Det är bara jag som måste koncentrera mig så jag gör rätt så blir det rätt. Än kan hon inte själv det där med avstånd och så.. Jag börjar nu känna mig riktigt förslappad alltså. Har inte tränat något mer än ridningen. Okej jag får inte träna riktigt nu heller eftersom jag fortfarande hostar en hel del. Men efter nyår hoppas jag på att det blir ändring och att jag har frisknat till. Så idag för att vara iaf lite hälsosam så blir det promenix till stallet. Faktiskt.

Imorgon är det nyårsafton. Troligtvis hamnar jag i stan efter middag med delar av släkten. Beror lite på hur jag mår imorgon men det vore sjukt kul. Dessutom lätt att ta sig hem därifrån. Dock så ska jag ju ta hand om Melloney på nyårsdagen men det är smällar man får ta helt enkelt. Jag vet att oavsett vart jag firar nyår imorgon så kommer jag sakna B riktigt mycket. För det finns inte mycket som är mysigare än att få vara med den man älskar på 12-slaget. Alla mina tankar kommer gå till honom då.

Ne nu måste jag ta tag i den här dagen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0