Imorgon sista tentan innan jul

Imorgon har jag tenta. Organkemi. Tanken var ju att jag skulle ner till Linköping för att jag skulle plugga lite ordentligt. Men nu har jag räknat igenom extra uppgifter och övningstentor. Jag har alltså inte alls pluggat särskilt mycket. men jag känner mig rätt lugn. Jag tror att jag har en chans att klara den och gör jag det inte så får det vara så helt enkelt. Jag har tagit jullov redan för över en vecka sedan. för min del så blir det inget plugg förrän framåt mellandagarna eftersom jag då måste sätta igång att plugga inför biokemi tentan som är den 8januari. Dock så blir det inte så mycket plugg eftersom jag ska gå hoppkurs och ta hand om Melloney.. Så det blir mycket häst.... =D

Så dagarna här har bestått av mycket mycket mys med pojken =)

Imorgon.. blir det tidig uppgång.. ska vara i skolan 7.40 för tentan... det svider helt klart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0