ingen ork eller lust alls

Jag är trött, mentalt och fysiskt. Jag har för tillfället inte lust med något över huvudtaget. Jag vill bara lägga mig i sängen och inte gå upp. Få dagarna att gå så jag får träffa B igen. Att inte kunna träffa honom känns som ett stort hålrum som inget kan fylla igen.

Just nu rider jag 2 hästar om dan och jag är helt färdig idag. När jag kom från Ekeby och Melloney så var jag helt slut och frusen och försökte ladda om till hoppningen. Det gick inte så bra. Jag orkade inte konsentrera mig och då gick det helt enkelt inte. Förhoppningsvis blir det bättre i övermorrn när jag bara har hoppningen och inte Melloney. Jag vet inte alls hur jag ska orka imorrn heller. Men måste skärpa mig så det går bättre med Radi imorrn på hoppningen..Gullehäst. Men faktiskt stallet är inte detsamma som förr. Nått saknas, Lucky och Careful. När Lucky hade tagits bort fanns ändå Careful kvar men nu är ingen av dem där och det märks. Ingen häst att sätta sig hos och bara få tänka och mysa med. I miss them.

Så just nu känner jag mig tom. Som om inget riktigt driver mig. Jag saknar.. just nu det mest men B framför allt

Det blir inte bättre av att jag måste börja plugga till biokemitentan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0