jullov for real

Nu är det äntligen jullov på riktigt. Skrev tenta kl 8 imorse och det var väl inte den mest fantastiska tiden kanske. Men jag var klar efter lite mer än en timme och begav mig hemåt då och uppsökte sängen igen. Tror att tentan ska ha gått ok iaf. alltså G borde jag liksom klarat. Verkligen enligt mig iaf. Annars får det bli omtenta i januari men det är inget jag siktar på.

Nu blir det riktigt att slappa fram till mellandagarna och i alla fall få ha ett par dagars lov. Sen får man börja plugga inför biokemi tentan.. Ska nog gå det med trots två hästar per dag att rida.

Åker tillbaka till Sthlm imorgon. Ska på julborde imorgonkväll med mammas sida av släkten. Ska bli riktigt gott.. Kommer sakna Benjamin dock över julen. Nu dröjer det väl minst 3v tills vi ses igen..

Men vi har 3månader imorgon.. intresseklubben antecknar kan jag tänka mig =P

Ha ett bra lov alla med mycket värme och mys

Kommentarer
Postat av: Sara.

heej! Allt bra me dig?

hoppas du får en bra jul!

2008-12-20 @ 21:08:11
URL: http://gaddii.blogg.se/
Postat av: Sara.

heej! Allt bra me dig?

hoppas du får en bra jul!

2008-12-20 @ 21:08:17
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0