lussebullsbak och nyklippt

Idag har vart en nästan produktiv dag. Har klippt av det slitna av mitt hår alltså något mer än 5cm och är riktigt nöjd med resultatet. Sneluggen fick komma tillbaka och även klippt upp det. På eftermiddagen så bakade jag och även mamma lussebullar =) På kvällen så var jag i stallet. Blir inte till att vara tillbaka där förrän på måndag eftersom jag åker tillbaka till Linköping imorgon för att plugga inför tentan på lördag. Kommer till Sthlm igen lördag vid lunch sen julbord på kvällen. Ska bli riktigt skönt med det efter tentan.

Saknar Benjamin riktigt mycket nu. Vill bara få vara tillbaka i hans famn. Få ge honom all min kärlek.. Snart om va 21 timmar så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0