Mys mys

Imorse vaknade jag när Benjamin skulle upp och tänkte nej jag skiter i skolan idag. Men halv tio gick jag upp i sängen kollade på internet vad vi skulle ha och insåg att okej jag kanske måste gå ändå det kan vara bra när det handlar om våra fortsatta terminer. Så fick skynda mig eftersom jag började 10. Idag  har det vart tö dessutom så det har vart is på cykelbanorna alltså livsfarligt att ta sig till skolan. Men men gick bara till halv tolv så det var riktigt skönt.

Men kvällen har vart hur mysig som helst. Vi har ätit middag, julpyntat Benjamins lägenhet med alla hans tomtar och bakat pepparkakor samt haft ett mindre mjölkrig. =)¨

Nu ska vi snart värma lite glögg, äta våra pepparkakor och mysa med tända ljus. Det ni är vad jag kallar en bra fredagkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0