SNÖ!!! samt en helt slut kropp

Inatt kom snön!!! Jag fick mina önskningar besvarade och den har trots plusgrader inte smält bort under dagen. Hoppas hoppas att den ligger kvar nu. Jag har nu tränat tre dagar i rad coh är helt slut i kroppen. Bodyjam i tisdags, box igår och bodycombat idag och jag får skylla mig själv men jag väntar en riktigt illa träningsvärk imorgon. Box var det första gången med Sanna. Vi gick därifrån helt slut båda två men det var ett kul pass som man verkligen kämpade sig igenom. Det får bli mer av det efter jul. NU ska min kropp få tre dagars välförtjänt vila.

Ska bara kommentera årets julkalender också. I love it! Men vänta här nu?!?! Det är väl inte tanken egentligen att den ska ha en sådan humor som jag tycker är rolig. Visst att jag kan ha en barnslig humor men nu är jag inte ensam om att tycka att årets julkalender håller en för hög nivå för småbarn. Jag menar det som gör den bra är skämten och när man var liten så ville man ha spänningen och den finns ju emn även all snö, tomten, granar, färger och mys men nej den här julkalendern är vit och kal. Jag röstar för de gamla riktigt bra julkalendrarna; Jul i Kapernaum, Trolltider eller varför inte den som vart bäst i "modern" tid Mysteriet på Greveholm som sågs om förra året på Älva.

Säger bara "Nu är det bra..... Nu är det dåligt... eller för attinte citera direkt från Greveholm så Då var det bra... Nu är det inte lika bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0