vart är snön!!!

Sitter här hemma fortfarande. Inte färdig för fem öre. Har dock inte vart helt slapp så här på morgonen utan städat faktiskt. Dock så borde jag börja ta tag i mig själv för idag nu.. tycker jag kanske. Annars så rullar det på här. Det är en vecka innan jag får åka hem och nu längtar jag big time efter stallet och min familj. I helgen ska jag och Benjamin eventuellt baka lite pepparkakor och gå på julkonsert med hans brorsa. Det ska bli mysigt.

Funderar på det här med att gå med i 4v.. Asså jag vet inte. Jag vill liksom inte sluta träna nu när jag har kommit igång. Men samtidigt så verkar det sjukt kul och jag skulle få något att engagera mig i. Men jag får väl se vart det slutar helt enkelt.

Nu ska jag sätta på mig lite andra kläder än mjukisar för att äta och sen gå till skolan för att skriva labbrapport och sen plugga en del.

och hörrni VART ÄR SNÖN!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0