12 augusti

DÅ var det klart. Jag har kommit in på utbildningen i Linköping och kl 7.00 den 12 aug börjar mitt nya liv där. Något som känns helt absurt. Visst det ska bli grymt att få verkligen börja med det här.. Stå på egna ben och leva ett eget liv, helt fri.. Men samtidigt så jag är van vid mat i kylen, för det mesta på bordet och tvättade kläder men någongång ska det också ta slut.Imorgon ska jag börja försöka få tag på en bostad. Wish me luck Satt hemma ikväll och åt och pratade med mamma. Hur trevligt som helst. sen gick vi runt sjön med hunden och såg både rådjur och räv.. värsta landet va :P Vart med Erik hela dagen hur mys som helst. Men som alltid, när vi haft en bra dag så måste den sluta med att vi tjafsar antingen om Sandra, att någon av oss bara inte orkar eller som ikväll utlandstjänst. Angående den; nej jag vill inte att han åker, nej jag kan inte bestämma det och nej även om vi inte har nått ihop då så kommer jag vara orolig även om jag kommer låtsas som om jag itne är det. Så nu var det sagt. Sanningen är att jag bara tycker om honom massor och att han alltid kommer ha en plats hos mig oavsett om vi går skilda vägar.. om vi bråkar och tjafsar och är olika... jag menar fan det tär men utan honom går det bara inte. Saknar Careful också. Hon kommer hem till DRK efter Falsterbo en sväng för att badas och fixas med innan hon ska flytta utanför Uppsala och gå där till nästa år och förhoppningsvis föda sitt föl då :) tussan.. längtar så att få pyssla med henne igen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0