I väntans stunder

Hej alla glada! Idag så visar sig typ sommaren igen. Har inte uppdaterat på ett tag. Egentligen så har det mesta som hänt haft med konfirmationen att göra. Nu är i alla fall alla de små konfirmerade och vi ägde! Är verkligen så stolt över dem! Kvällstid så har jag hängt med ledarna det har blivit mycket film. Tisdag spenderades på Skansen i sällskap av Ellie, Jakob och Camilla mycket mysigt var det. Dock så var det bara jag och Ellie som orkade hänga i till Allsången. Som jag i alla fall tyckte var mycket rolig trots att det inte direkt var mina favvoartister. Igår så kom Erik hem. Mötte upp honom på centralen. Mycket mys! Äntligen är han hemma i åtminstonne 4 veckor så kanske kan vi ses liiiite mer än vanligt. Iofs så åker jag till Falsterbo¨på söndag vilket ska bli sjukt kul! Ännu roligare att Cajjo faktiskt ska med. Nu går jag bara å väntar på beskedet om min framtid nej men om jag kommit in i Linköping. Vilket jag verkligen hoppas att jag gör. Tidigast idag kommer beskedet :S Oavsett så ska jag imorgon börja leta och intresseanmäla till bostäder.. Och Anita ringde idag för att berätta att Careful är dräktig så hoppas hoppas att det till nästa sommar har fötts ett litet föl... :D Nu ska jag fortsätta vara nervös och hysteriskt ha koll på studeras hemsida

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra dag :)

2008-07-10 @ 14:07:35
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: Amanda Eklund

Ha en bra dag :D

2008-07-10 @ 14:07:41
URL: http://dumpamig.blogg.se/
Postat av: Fiaah

Hej. Hoppas du har en trevlig och solig dag=)

2008-07-10 @ 14:12:10
URL: http://ffiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0