Iväg igen

Imorn åker jag iväg igen i ca. 1 vecka till Falsterbo och Horse showen. Mycket kul. Det blir en låååång bilresa ner med Anna, Eva och Cajjo men lär ju sova lite. Är fortfarande mitt uppe i bostadsdjungeln i Linköping. Just nu kan man intresseanmäla sig på massa korridorsrum, den med högst köpoäng erbjuds rummet först. så det gäller att ha koll så man är högst på ett par rum vilket innebär att sidan jag just nu besöker mest är studentbostader i hopp om att få ett rum. Nu när jag åker så lämnar jag allt åt ödet (och mina föräldrar, alltså typ samma sak) Nu ska jag se lite tv och sedan sova, uppstigning senast 06.00 imorgon så.. weei :P Ha en bra vecka

Kommentarer
Postat av: Erika

Rösta fram den bästa bloggen på min blogg! Kram Erika

2008-07-12 @ 21:16:01
URL: http://enerikaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra musik?

Checka min blogg!

2008-07-12 @ 21:19:20
Postat av: Anonym

2008-07-12 @ 21:19:25
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0