Tillbaka men bara för en stund

Nu är jag hemma igen från Falsterbo. Veckan har vart grym! Verkligen. Sista kvällen blev riktigt bra. Jag och Cajjo hittade tre sköna killar på dansgolvet som inte hörde till resten av stureplansgänget som var där nere utan som var riktiga rockare. Dansade och sjöng med dem tills Djn valde att spela Linda Bengtzing och vi flydde dansgolvet för baren. Så veckan blev fest och hästar. Många fina hästar.. Annars då, återvände hem till en tom kyl inte så kul faktiskt, men till en pojkvän som jag saknat nått grymt! OCh nu kära vänner och annat folk.. jag har fått ett korridorsrum i Linköping tilslut, ett tag nu i veckan såg det riktigt mörkt ut men nu tillslut så gick det och idag har jag skickat tillbaka kontraktet... Har även fått papper från universitetet om mina tre första veckor som nolla alltså nolle-perioden. Nu befinner jag mig hemma till imorn. sen hem till erik och vidare ut till hans land. blir mys. på fredag ska vi till david som fyllt 20, ska bli kul att festa med Erik va riktigt länge sen. Sen ska jag njuta av att vara hemma och få lagad mat osv.. innan jag flyttar, tillgång till lägenheten den 1 aug men börjar den 12... så däremellan blir det lite linköping och lite sthlm. vill träffa alla innan och hästarna! Haha såg på kontraktet att man inte får ha inneboende i sina korridorsrum.. men va fan erik kommer lätt bo där när han är hos mig.. trångt är mys ;) hörs alla glada...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0