Efter 8h packning

Igår så packade jag i 8h inför lägret. Jag vet det låter sjukt. Och det var inte ens mina egan saker utan allt som skulle med till lägret i form av pyssel, biblar mm. Jag var egentligen för att hjälpa Suss eftersom hon annars själv hade behövt packa till 2 läger så nu efter 8h igår var det klart. Mycket nöjd. Fastnade framför Schweiz - Turkiet sedan. en rätt intressant match på en dyngsur plan. Skulle egentligen äta middag med Markus ikväll men kom på att det är styrelsemöte kl 18.30 så det var bara att slopa så klart. Nu verkar det som om vi istället kommer se på Sverige- Spanien tillsammans på lördag. Aja på söndag åker jag 3v och jag längtar det ska bli kul och väääldigt skönt att komma bort ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0