Igår var inte min dag

Idag är det fredagen dn 13... och ändå så var det igår som inte var min dag för 5 öre. Gjorde iofs inte så mycket alls under hela dagen förrens jag vid 16.50 får ett samtal från Rebecka L som säger att dom ska åka med Careful om 10min. M tack för den hur många gånger sa jag inte till Anita att hon skulle komma ihåg att ringa mig så jag skulle kunna följa med?!? Kastar mig ut ur huset. Ingen bil hemma så det blir cykel istället. Cyklar så jag nästan blir påkörd men kommer hel fram. Väl där inser jag att jag tappat min mobil på vägen, FAN! mm skit. Vi åkte iaf och lämna Curf på Gurresta och hon kommer verkligen få det toppen. Det gick små föl i hagarna och idag ska hon få gå ut med de andra stona :) Hon ska ultraljudas idag också för att se vart hon ar i brunscykeln, är hon på väg ur får hon åka tillbaka hem typ 2v sen igen till Gurresta. Men hoppas att det inte är så för jag tror att det blir bättre för henne om hon får vara kvar. Dessutom så behöver Ruter lära sig att vara utan Careful faktiskt. Aja åkte tillbaka hittade inte mobilen och har nu en av mammas tills jag har en ny vilket blir efter konfalägret typ den 3juli alltså... och förhoppningsvis har jag tillbaka mitt gamla nr då. Men tills dess finns jag på 0733875538, så det så Hoppas dan idag blir bättre. ska bara tömma allt från djursan... typ ett farväl.. så dan verkar väl inte så munter ändå.. :( Hoppas Markus ser det här nu eller mailet vore grymt med fotboll imorn med grabbarna!

Kommentarer
Postat av: Lina

Aah.. jag tror inte det spelar nån roll vad det är før dag =)



kram

2008-06-13 @ 12:28:41
URL: http://monroy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0