Sammanfattning

Idag åker jag till Sätra Brunn med de andra ledarna för att imorn starta årets konfaläger. Det blir 3v med förhoppningsvis mycket skratt, galna upptåg, bra konfimander och bra diskussioner. Jag längtar... Igår så såg jag på fotbollen hos Markus med han och Adde, torsk när det var 1,5 minut kvar hur mycket sög inte det efter Sveriges kämpar insats. Sen spelade Ryssland 1-0 mot Grekland så nu är det minst oavgjort som gäller för oss på onsdag mot Ryssland, det vore väl fan om vi inte klara det! Anita ringde igår å berätta att Careful får stanna på Gurresta och ska betäckas om ca 2v när hon börjar brunsta =) hoppas det går vägen! Älskade häst. Ska hälsa på henne så fort jag kommer hem från Sätra <3 Tänk om hon får en liten fölis nästa vår... jag lär ju tokåka hem från linköping då! Kan inte fatta att det snart är ett år sedan jag och Cilla åkte till Australien, hur sjukt känns inte det, kommer ihåg det så väl. Och jag saknar det verkligen, det gör jag. Kl 15 ska jag och Stefan bege oss mot församlingsgården för att packa in i minibussen. Tills dess ska jag göra typ inget:P har faktiskt packat klart.. Ha det nu bra alla. Ta hand om er och varandra. Glad midsommar så finns jag på mobilen.. 0733875538 är det som gäller :p hoppas värmen kommer tillbaka

Kommentarer
Postat av: elin

kolla gärna in min blogg :)

2008-06-15 @ 11:38:49
URL: http://elinwiberg.blogg.se/
Postat av: Frida Carolin

underbart!

2008-06-15 @ 11:44:44
URL: http://fridacarolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0