Tack för studenten!

Studenten är förbi. Mina 12 år i skolan har passerat. Men vad ska jag säga. Dagen var grym. Champangefrukost med färdigställandet av våra grymma lakan till flaket. Träffa Maggan och Maria dom två BÄSTA mentorerna ever. Lunch på Symfoni, tårarna började rinna lagom till att vi skulle springa ut. Flaket var grymt och mottagningen blev hur bra som helst. Även kvällen blev lyckad. Ett STORT TACK till alla er som var där och uppvaktade mig och gjorde min dag till en sådan perfekt dag. Lördag var också mys efter återhämtningen på fredagen. Red min sista gång på djursholm på en mycket trött Magnat. Pysslade massa med en supermysig Careful och släppte hästarna i sommarhagen. Nu ska jag fixa och ladda inför 3 veckor men konfimander. Ska bli kul :D Kram till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0