åhhh påsklov....

....snart iaf.... Nu sitter jag i skolan, valjaktsprovet är över... och jag ser påsklovet hägra.. men nej jag måste vara kvar typ 1 värdelös timme till för att ha projekt och företagande vilket vi ändå inte gör nått i så jag vill åka hem! NU!!!
Hem och promenera med Erik och hunden i det fina vädret :D

Igår var det clinic på DRK Sasja var med och hon skötte sig faktiskt över all förväntan, gulle det var liksom massa folk där som var läskiga tyckte hon... Imorn ska jag jobba heldag och tävla... hmm undra hur det ska gå.. första tävlingen på radieuse också... har iofs bara hoppat henne en gång men det ska bli riktigt kul iaf... får se hur det går kommer nog vara en smula nervös... skönt att min klass typ ska vara först så jag inte är helt slut av allt jobb iaf...

Jag lider av en grov tristess för tillfället helt klart... jag är inte bra på att fördriva tiden... så nu ska jag göra ett försök igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0