Det är över nu... bye bye sista nationella:D

Sista nationella provet någonsin i mitt gymnasieliv och kanske för all framtid är nu avklarat. Efter 3,5h lidande i storen framför fysik b nationella så¨är det äntligen slut och det känns så jävla skönt rent utsagt!!! finally... visst fysiken är inte slut vi har modern fysik kvar men inga fler monster prov... Mange släppte oss tidigare från religionen sen eftersom klassen såg ut som om vi skulle somna och kollapsa när som... så det gillar vi..

Nu har jag pluggat lite valfångsthistoria och har faktiskt anmält mig till studera.nu så jag kan söka till universiteten... hade tänkt söka iaf.. få se hur jag ligger till liksom.. men ingen skola för mig nästa år..

Nu ska jag bli intim med min soffa och se på tv, me like :D 
 
Imorn ska skrutti vara med på clinicen... hoppas hon sköter sig och inte fjantar... men finast kommer hon vara any how

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0