en dag på en stol

Låg uppe alldelles för länge igår och såg på film för att sedan ta mig upp vid 7... Lite frukost fick jag i mig och laddade med massa te, honung och halstabletter för min hals. Sen började det.. dagen då jag satt på en stol i hmm 10 timmar!!!!

Nej tävlingarna i stallet där jag var funkis och mer exakt speaker (vilket innebär att presentera varje ryttare, resultaten och hästarna), hade min mycket bra kollega/vän Lydia med mig och det blev en minst sagt lååång dag där jag snabbt tröttnade på min röst.. Jag och pappegojjor var helt plötsligt skrämmande lika :S Nej det flöt på bra och vid 18 kunde jag lämna min plats vid micken.

Hemma vid 18.30, sushi till middag och tar det allmänt lungt..

Careful och Ruter kom hem idag igen.. Har framför allt saknat den grå... Skönt att ha henne hemma måste jag säga, se de grå öronen som lyssnar uppmärksamt när hon hör mig.. :)

Nu börjar en ny vecka.. studiedag på tisdag, sånt gillar vi!!! Tandläkaren imorn.. sista gången gratis.. vet inte riktigt är inget fan av tandläkare.. 4 dagar tills Erik kommer hem! Äntligen... Saknar honom så mycket!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0