går det att stoppa

Det känns som det rinner ut i sanden som vattnet som man desperat försöker hålla kvar i händerna... som minnena som tillslut bleknar fast man inte vill det. När man inte når ljuset i tunneln som när hoppets vind sakta men säkert mojnar... allt tar slut.. är det nu?!?! ska min mardröm bli min verklighet

Det hänger på mig precis lika mycket... orkar jag.. jag försöker med hela mitt hjärta... jag älskar ju dig... så obeskrivligt mycket... jag kommer alltid göra

Lucky, det är mer än 2 månader sen du rycktes ur mitt liv till de evigt gröna ängarna, jag har saknat dig varje dag sen dess.... men nu, nu hade jag behövt dig, mer än nånsin förr.. och nu, nu är du inte här..

Tack för att den grå finns kvar, Careful <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0