Glad Påsk

Glad Påsk allihopa...

Var ett tag sen jag skrev.. Har inte hänt så mycket... mässa i torsdags, den var bra och vi snacka lite skit å så innan fick dessutom efter måla mitt enda påskägg i år :D mycket nöjd.

Jobbade i igår och tävlade också.. På Radieuse hon var en riktig pärla.. Pigg som ett litet as och superglad. Vi fick ett nedslag som inte alls var hela världen och jag är nöjd med vår insats på vår första tävling. Tävling nästa helg också men jag tänkte vara hemma med mamma på dan och plugga och träffa Erik.. liksom ibland orkar man inte vara i stallet en hel dag för att starta en start bara.. även om det lockar helt klart...

Idag fick jag rida 13-14 istället eftersom vi bara var 2 i min grupp... Red Radieuse igen vilket jag typ gör jämt men jag klagar verkligen inte... det är supermysigt.. gick okej och hon blev riktigt fin i slutet.. vi gör framsteg. :) Tur att vi inte var så många i den gruppen det hade jag aldrig orkat...

nu ska jag fortsätta tillbringa kvällen framför tvn:P

Och förresten vad har hänt med våren???? Okej kan palla det här vädret om det är sol.. men vår: Ja Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0