kan man bli gladare?

Det har vart en underbar dag hemma, solen har visat sig och jag och mamma med hunden tog en promenad runt ekebysjön, underbart och sedan innan vi skulle åka till täby c så gjorde vi lite jobb på tomten.. åkte till täby, letade skor utan framgång, strö letade klänning till skivan, fick lite idéer sen handlade vi mat.. mycket intressant, dagens huvudämne: plugg har inte gått av stapeln utan framgång.. ska titta igenom maggans powerpoints från seglingen, det får fan räcka

Men jag är glad eller snarare lycklig... Erik är hemma, han valde att åka till mig i fredags, underbart att han är hemma, kunna ringa å prata känna närheten, somna i hans famn.. älskar det, älskar honom!!!!

hoppade scoby i fredags.. tröttnat på att rida olika hästar varje vecka i hoppningen så ska börja i 20-21 nu för att börja rida stor häst.. ponnytiden är över nu.. men det känns bra ska in och ge lite önskemål till eva i veckan...  tror det lutar åt silva och alfred.. men jag ska ju ha radieuse, älskade lilla fjun... red henne i lördags sen gick så där men men

nu ska jag plugga lite och se one tree hill:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0