Låt det ta slut

Nu är jag trött på det här!!! Allt!

Att gå i skolan, plugga och inte kunna göra det jag vill... Liksom så mycket ämnen nu som jag inte gillar och som jag inte kommer fortsätta läsa... STUDENTEN!!!!! längtar helt klart..

Att ha dåligt samvete för att jag inte orkar men måste och borde plugga, hinna träffa vänner och familj mer... Att ta hand om stall och SKU.. Nej jag tycker ju om det, stallet och SKU alltså men ibland så går luften liksom ur en..

Jag är trött på lumpen! Att vårt förhållande inte kommer bli vad det varit på ett tag igen, jag menar hur ska det kunna gå när det ena dagen och veckan är som om man inte känner varandra, inte kan prata, inte utbyta något och sedan därefter ska allt vara så man ska prata om allt, vara nära, precis som det vart förr... Hur hackigt som helst.. Men jag vill orka, jag kan orka, jag måste orka....., jag måste.. måste

Och till sist jag är sjukt trött på det här skitvädret rent utsagt... det suger, big time....

Till råga på allt så japps tandläkaren idag.. inte ett fan av det men det funka, inga hål och så... och imorn STUDIEDAG!!! älska.. ska plugga, sova och ha det almänt bra bara:D

Bittert inlägg må jag säga men så är det ibland och för att inte nämna tror inte jag är så bitter egentligen, bara kanske... finns ju iaf just nu en person som helt klart är en ljuspunkt i mitt liv, och en häst, och en vetskap

*******

Btw så lyckades BP mytta ett nytt uttryck under lunchen då någon hade öppnat lådan till vegomaten men inte stängt den så alla väljer att gå runt den istället för att bara stänga den.
så jag ber BP: "stäng vegolådan"
Varpå Bp tittar förvånat ner på sin gylf och utbrister : VA! vad menar du!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0