snart.. eller?

Idag har jag åter våndats av fysiken.. som en liten djävel på axeln som ständigt vill påminna mig om att jag borde plugga eftersom jag inte kan det ALLS! Mer än någonsin är jag taggad att bara få lämna grundskolan och inte läsa några av dem ämnena jag läst de senaste 12åren igen nånsin!!! Bara göra det jag vill.... mm det ni

Fredag imorn! Finally... Mycket positivt runt en fredag, hoppgrupp:D weei ska bli lite spännande att se vem jag får liksom har haft både Hubbe och Silva.. blir en överaskning eller varför inte nått helt annat liksom skräcko förra fredan, nej fredag, inledande nu inför helg och en vecka närmare LOV!!!

Och imorn.. är dan då Erik antagligen kommer hem.. antagligen för att man vet aldrig med lumpen och jag har inte hört från honom på hmm typ 10dar.. vilket jag vet inte känns skit! Det är skit, det är jobbigt och oroande...

Om det inte blir så som jag vill och tänkt vet jag antagligen vad jag ska göra iaf.. :S måste säga att det förhoppningsvis inte blir så men vem vet.. illa nog att jag ens kunnat tänka på det..

Nope ska springa iväg nu (okej sätta mig i bilen) och ta mig till los kyrka och ledarträff med mups!!! lugn avslutning på kvällen :D
image5kärleken är inte lätt men den är fan värd det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0