so far, so good

Nu är största delen av helgen avklarad. och ja det har faktiskt varit bra...

Igår var Linda med i stallet och såg hur ungefär halva mitt liv ser ut.. Jag menar det är ju en smula speciellt. Hoppade Skäcken igår.. Antaglien så vet inte de flesta vad det innebär men i alla fall. jag på en liten liten sak.. det var helt klart en upplevelse. Men det är konstigt för i skolan så är jag inte kort men sen i stallet då är alla typ långa.. Så ja, pikarna flödade... "Sara, vet du vad det roligaste är? Du ser inte ens stor ut på honom"
Nej det var en kul upplevelse... Gullig lite filur.

Vidare så drog jag och Linda ut och det blev en grym kväll. Vi ansåg dansgolvet sjukt dött så varför inte någon måste ju vara först.. Efter lite dans och övertalan fick vi med oss 3 killar...

Upp idag och red.. På Radieuse.. Tillbaka på ängel hästen... Tycker verkligen om henne. Red barbacka, asmys:D och det gick helt ok också...

Imorn är blir det en heldag i domartornet med Lydia och speakra dressyrtävlingen.. Hoppas min röst håller bara den är helt klart inte på topp.. men vicks och te är bra:D

aja får se om helgen fortsätter vara bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0