studentmössa

Idag har vi fått våra studentmössor!!! YES! Partyplaneringen är i full gång och allt med vår skiva har äntligen ordnat sig. Det slutade med att vi har fått en större lokal med 10ggr bättre mat också. Catta har verkligen gjort ett asbra jobb.

Annars har jag bara haft en lektion, religion. Inte min klass bästa ämne alla är rätt dåliga på att utrycka sig utan att lyckas såra andra... typ... rätt jobbigt

försökte ta tag i mig själv och plugga när jag kom hem gav upp flera gånger... men fick en del gjort åtminstonne. Tog iaf tag i mig på riktigt och ringde chefen för den resturant där jag ev ska jobba i höst. Det lät bra och jag ska provjobba i sommar.

Sommaren... Erik har fått sina permisveckor, precis när jag är klar med konfalägrena:D Är så sugen på att åka ner till helsingborg och gå på Lars Winnerbäcks första spelning för hans sommarturné. Vore underbart.

Saknar Erik redan.. var jobbigt att han skulle åka tillbaka efter den här helgen den var så bra. Dessutom ska han ut i fält nu.. Alltså komemr itne kunna ha någon kontakt med honom förrän i bästa fall söndag igen! BLÄÄÄ! Hade behövt Lucky nu.. När Erik inte är hemma. Hans värme, tröst och lycka som han alltid gav. Saknar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0