Studiedag

Dagen har vart en så kallad studiedag, nu ska jag inte påstå att jag vart helt förslappad utan historian är nu klar och fysiken är på g, ska plugga snart... typ...;) Var ute på förmiddagen också och promenerade med hunden och mamma i det fina vädret..Verkar nästa som om nån hörde mina böner igår och förbättrade vädret :D

Var nere i stallet på eftermiddagen för att sköta Sasja, eftersom jag inte hinner på lördag, mycket förutseende av mig måste jag säga.. nej men den lilla hästen tyckte det var mys dock behövde hon ju såklart bli lite rädd på vägen ut, jag menar det är Sasja världens modigaste häst, not.. men jag gillar henne ändå :) Ska vara glad de andra hästarna i stallet såg ut som lerhögad men inte min flicka:D hon hade minsann inte velat rulla sig i geggan, jag tackar och tar emot

Nu har jag gett min mp3 lite fler vänner i form av fler låtar vilket känns bra.. Så nu sitter jag med den i örat och.. ja egentligen om jag ska vara helt ärlig, väntar...

Väntar på att du ska ringa.. har väntat sen i söndags, längtat, trott att det ska vibrera i fick när som helst.. men nej inte det. så jag fortsätter vänta på det.. och jag väntar på dig, väntar på fredag.. väntar väntar och väntar

Imorn är det en ren och sann samhällsdag men samhälle, religion och historia, och lite AlNb för att väga upp :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0