Våffeldagen

Nu sitter jag hemma med Linda... Vi har spelat lite Guitar Hero och tittar nu på so you think you can dance... Ska nog ut med vovven sen... hon ligger och snarkar i soffan

Erik åkte tillbaka till lumpen igår... saknar honom redan.. har vart så skönt att ha honom hemma en vecka och kunnat ringa när som helst och träffa honom mycket :) Fick träffa Linnea och Johan i söndags också och jag spelade massa wii med gustav. helt klart värt.

För övrigt kan jag informera alla ovetande inklusive mig själv för en stund sen att det idag är våffeldagen... jag har inte ätit nåra.. kanske man borde ha gjort.

nehe nu är det mindre än en vecka kvar på lovet :( aja studenten hägrar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0