veckan tar aldrig slut

Den här veckan är typ monster!!! Alltså den tar aldrig slut.. Känns som det redan har pågått för alltid typ. Men tillslut tar den nog också slut.. som det mesta här i världen.

Ser fram emot fredag iaf!!!! Stallet och Linda ska med och lära sig att umgås med hästarna, hahah vem vet vad jag tvingar på henne, nej men sen blir det utgång också. Hoppas Radieuse inte är halt fortfarande.. Vill hoppa henne, hon är ett litet fjun verkligen...

Såg Sven på tåget idag. Skulle verkligen ha pratat med honom, men... det var mycket folk och jag skulle bara åka 2 stationer och jag orkade inte, alla minnen bara kom upp helt plötsligt, saknaden blev så stark igen... saknar den hästen verkligen.. han finns alltid kvar i mitt hjärta

Erik... hmm typ 1,5vecka kvar... Hoppas han lever där ute i skogen..

Nepp nu kallar en varmdusch. För trots ett underbart väder idag så var det kallt.. så en värmade ducsh nu innan Grey´s!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad roligt att du har börjat blogga igen! Jag (och antagligen Johan också) kommer till Stockholm i påsk så vi kanske ses då? Erik är ju också ledig då :) Kämpa på i skolan nu, sista terminen går fortare än man tror, som tur är!

2008-03-06 @ 09:27:43
URL: http://neapop.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0