Helg för min del

Nu är det helg för min del. Det var skiva igår på riddarkällaren. Temat förlåt jag har kommit fel, vilket ledde till att jag gick dit i sarong och flipps. Mycket slappt måste jag säga. Skivan var iaf riktigt lyckad och jag valde att åka in med Nima, Agnes och en kompis till dem eftersom Bella och Karin inte riktigt var redo. Dansade på hela natten lång, taxi hem med Ullis bland annat eller till Mörby. Kändes konstigt att gå hem när det började ljusna och fåglarna kvittra. Hade inga problem att somna men imorse var det desto värre att gå upp. Värdelöst egentligen då vi bara såg på film. Gick sedan till Ica och köpte frukost för jag orkade inte äta imorse.

Helgen då.. Blir vila och mys hoppas jag verkligen. Imorgon lite golf kanske med mamma och sedan stallet och hoppa Radieuse, tussen! Erik kommer hem till mig sen och på lördag blir det lite stall sen efter ridningen så ska vi åka ut till Eriks land. Hans familj och lite släkt ska rusta typ. Ska bli skönt. Bara en helg med honom! vi behöver det helt klart efter den inte helt tumultfria förra helgen. Saknar honom nu <3

Jag har ett dilemma för jag har sökt till Linköping, Biologi-etologi, ska dit på tors för att kolla in stan med alla andra som sökt teknisk utbildning där, och jag är mer taggad än nånsin på att plugga vidare. Liksom jobba bara för jobbandes skull passar inte mig kommer klättra på väggarna efter 2 veckor typ. Annars så ska jag jobba lite med plugga engelska på sthlms till hösten bara för att plugga nått och jag vill inte tappa engelskan.

Så är det, Ledig imorn!!!! =D Borde sova. Behöver det, men måste fixa lite annat först

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0