Jag ser ljuset

Helgen som gick var bra, trots att det blev en hektisk helg. Hoppade Magnat på gummiflis i fredags kväll. Mycket mysigt måste jag säga och han var som ett riktigt litet hjärta. Han fick tyvärr ont i ryggen efter som masserade och promenerade honom på lördagen. Lördag så var det jobb för hela slanten. Sista gången för ett bra tag kanske för alltid som jag jobbade i stallet, nu i efterhand så känns det väldigt vemodigt. Red Careful nere på veras. Hon var pigg, glad och stark, inte så konstigt med tanke på att hon inte rids så ordentligt längre. Sen var det ju superskoj att gå i en grupp med andra hästar också. Köpte massa godis och tittade på eurovision fast jag inte gillar det så kollade jag lik förbannat på det. Igår (söndag) så var jag i kyrkan typ hela dagen. Gick dit till 9 och övade sånger och lite teater. Sen så deltog jag och resten av sommarens ledare i gudstjänsten för alla konfirmander. Träffade sen min konfagrupp och det verkar vara söta barn. Ska bli grymt med läger i alla fall =) Pluggade fysik på kvällen, prov idag, gick väl ok. Liksom nu är det verkligen slut.

Nu de sista veckorna innan studenten så blir det bara en massa den sista bla bla
Typ sista klassrådet nånsin på marina idag
sista hoppgruppsgången på läääänge på¨fredag
sista jobbdagen i stallet
sista torsdagen i kyrkan
Ja allt är typ sista och det bär emot, mitt liv får en sån vändning i höst i och med att jag flyttar. Visst jag klarar det antagligen tror det blir grymt men kommer lämna så mycket som jag älskar och det är inte lätt att bära på. Och ja Lydia ni måste hitta en ny ordförande till Usek. För jag kan inte bestämma om min framtid och låta Usek bestämma om jag kan flytta eller inte. Dock så LOVAR jag att komma hem över Julrevyn och hjälpa till! Kommer sakna stallet, hästarna, fredagarna på marken, lördagarna, de tidiga mornarna inför tävling, ja ALLT och kyrkan varje torsdag, prata, andakterna men allt finns kvar i mitt hjärta och en dag så kanske jag kan komma tillbaka till det jag hoppas det iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0